Markowe artykuły w cenach obniżonych aż do -80%
Wysyłka na cały świat
Zmień język:

Najczęściej zadawane pytania

1. Ile wynosi koszt wysyłki artykułu na terenie Polski?
Koszt wysyłki na terenie Polski wynosi 35 PLN.

2. Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Tak, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia w wiadomościach e-mail. W wiadomości z potwierdzeniem wysyłki znajdziesz link do śledzenia przesyłki, pod którym znajdziesz informacje na temat aktualnego statusu swojej przesyłki.

3. Jakie są dostępne sposoby płatności?
W SportRabat.pl możesz opłacić swoje zamówienie na wiele szybkich, bezpiecznych i nieskomplikowanych sposobów. Masz do wyboru PayPal, kartę kredytową przez PayPal, Amazon Pay, przedpłatę i kartę płatniczą.

Płatność przez PayPal
Firma PayPal, dawna spółka zależna eBay, otrzymała licencję Komisji Nadzoru Sektora Finansowego CSSF dla firmy wykonującej transakcje pieniężne w Internecie. Z łatwością otworzysz w serwisie PayPal konto internetowe, które pozwala na sprawne przesyłanie pieniędzy. Możesz użyć tego konta, aby w ciągu kilku sekund łatwo i szybko wysłać z niego pieniądze. Gdy tylko otrzymamy od Ciebie płatność przez PayPal, dział wysyłki SportRabat wyśle Twoje zamówienie w ciągu 24 h. Podczas dokonywania zakupu system automatycznie przekieruje Cię na stronę PayPal, a następnie poprosi o zalogowanie się na konto. Jeżeli nie masz jeszcze konta PayPal, możesz zarejestrować się tutaj.

Płatność z góry
W przypadku przedpłaty otrzymasz wszystkie niezbędne informacje (takie jak numer rachunku, kod identyfikacyjny banku, dane odbiorcy, numer referencyjny) podczas dokonywania zakupu. Podczas dokonywania płatności z zagranicy prosimy o podanie numeru IBAN oraz SWIFT, które również otrzymasz w wiadomości e-mail. Gdy tylko przyporządkujemy i zaksięgujemy Twoją płatność, wyślemy zamówione przez Ciebie towary w ciągu 24 h. Pamiętaj, że w zależności od banku przelew może potrwać 1-3 dni roboczych. Aby umożliwić nam bezproblemowe przyporządkowanie Twojej płatności, podaj nam kompletny numer referencyjny.

Płatność kartą kredytową
W sportowym outlecie sportrabat.pl możesz oczywiście zapłacić również kartą kredytową. Podczas dokonywania zakupu wybierz „kartę kredytową” jako sposób płatności. Przyjmujemy karty MasterCard oraz Visa. Potrzebujesz w tym celu numeru karty, daty ważności, nazwy przedsiębiorstwa obsługującego kartę, a także kodu weryfikacyjnego swojej karty. Kod weryfikacyjny to trzycyfrowy numer na odwrocie Twojej karty. Gwarantuje on bezpieczeństwo podczas dokonywania płatności w Internecie. Twoja karta zostanie obciążona dopiero po złożeniu zamówienia. Możesz także skorzystać w SportRabat.pl z kodu Verified by VISA oraz Mastercard SecureCode. To usługa, która zapewnia największe bezpieczeństwo podczas składania zamówień w Internecie dzięki możliwości jednoznacznego uwierzytelniania dla każdej osoby, która bierze udział w transakcji internetowej. Uniemożliwia w ten sposób bezprawne wykorzystanie Twojej karty VISA lub Mastercard przez nieupoważnione do tego osoby.

4. Jak mogę dodać artykuł do koszyka?
Najpierw wybierz styl, rozmiar i kolor artykułu, a następnie kliknij przycisk „Włóż do koszyka”.

5. Czy mogę dodatkowo zamówić wybrane artykuły / określone rozmiary?
Ponieważ sprzedajemy produkty pochodzące z wyprzedaży, nie można niestety zamówić dodatkowych sztuk. To znaczy: co odeszło, już nie wróci.

6. Czy mogę później dodać do mojego zamówienia jeden lub więcej artykułów?
Niestety nie jest to możliwe. Nie ma możliwości późniejszej zmiany zamówienia. Prosimy więc o złożenie nowego, dodatkowego zamówienia na SportRabat.pl.

7. W jaki sposób będę otrzymywać informacje o nowościach, akcjach promocyjnych oraz nowych kolekcjach na SportRabat.pl?
Newsletter SportRabat to Twoje źródło niezobowiązujących informacji na temat nowych ofert i najlepszych okazji w naszym sklepie. Możesz łatwo zapisać się do naszego newslettera podając swój adres e-mail w polu w prawym dolnym rogu strony. Jeśli chcesz się wypisać, wystarczy, że klikniesz przycisk „Zrezygnuj z subskrypcji newslettera”.

8. Do kogo mogę się zwrócić w razie dalszych pytań lub problemów w sklepie SportRabat.pl?
Jeśli masz do nas pytania lub sugestie, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego:
Formularz kontaktowy

9. Zajmuję się odsprzedażą towarów i chcę kupić większą ilość Waszych artykułów. Czy jest to możliwe?
Oczywiście chętnie sprzedajemy nasze artykuły także sprzedawcom detalicznym, outletom oraz sklepom sportowym. Nasze ceny zostały jednak obliczone tak, aby były wyjątkowo korzystne dla naszych klientów końcowych. Nie możemy więc oferować rabatów ilościowych. Prosimy więc również odsprzedawców o składanie zamówień w naszym sklepie internetowym.

10. Czy rejestracja w sklepie internetowym SportRabat jest konieczna, aby móc złożyć zamówienie?
Nie, jest ona opcjonalna. Oczywiście nie musisz się rejestrować, aby zrobić zakupy w naszym sklepie internetowym.

11. Jak i gdzie mogę się zarejestrować?
Kliknij po prostu na „Moje konto” na nagłówku powyżej i podaj swoje dane osobowe. Ewentualnie kliknij po prostu przycisk „Przejdź do kasy” w koszyku. Na koniec otrzymasz prośbę o logowanie lub rejestrację, aby zakończyć proces kupna. Kliknij przycisk rejestracji.
Możesz także złożyć zamówienie jako gość!

12. Czy istnieje minimalna wartość zamówienia?
Nie! W sportowym outlecie SportRabat.pl możesz zamówić WSZYSTKO, niezależnie od łącznej ceny zamówienia.

13. Czy w SportRabat.pl istnieje limit zamówionych produktów?
Nie, nie ma u nas limitu zamówionych produktów. Pamiętaj jednak, że wiele artykułów jest dostępnych jedynie w ograniczonej ilości.

14. W jaki sposób mogę się zalogować?
Jesteś już klientem w SportRabat.pl i masz przy sobie dane logowania? Kliknij „Konto” w menu powyżej i zaloguj się.

15. Jak mogę zmienić hasło?
Zaloguj się. Kliknij „Konto” w menu powyżej. Następnie wybierz opcję „Zmień hasło” z menu „Moje konto”. Na zakończenie potwierdź zmianę hasła!

16. Nie pamiętam hasła. Co zrobić?
Jeżeli zapomnisz hasła, możesz wygenerować i wysłać sobie nowe hasło w obszarze logowania. Wystarczy, że klikniesz na „Nie pamiętasz hasła?” i po prostu podasz swój adres e-mail użyty do rejestracji na naszej stronie.

17. Na jaki adres mam odesłać artykuł?

Sportspar GmbH Gustav-Adolf-Ring 7 04838 Eilenburg Niemcy